söndag 23 januari 2011

SORRY FOR ALL I DID

Hejsan kompisar! Idag har herr bakfylla bestämt sig för att följa med mig och min kropp hela dagen, och han är verkligen inte välkommen.. men jag bjöd väll in honom själv igår. Jag hade en sjukt bra kväll igår, som började hemma hos Danni med några andra tjejer och killar. Efter någon timme var det dags att ge sig in till Malmö men jag, Danni, Sabina och Hanna insåg att vi skulle aldrig hinna till tåget så Danni ringde sin "taxi-kille" haha, och långt om länge kom vi till Malmö, sen spenderades resten av kvällen inne på slagt, jag tackar alla för kvällen/natten. Det var inte lika kul idag när klockan ringde klockan 8, det kändes som jag precis hade somnat och vaknat igen.. Idag har jag jobbat i 4 sega timmar och nu ska jag lägga mig i soffan och spela Wii. Vi kanske hörs ikväll, annars så ha en bra söndag, puss!

1 kommentar:

  1. Hej såg att du skulle jobba i turkiet i sommar :) hur har du fått det jobbet och vad ska du jobba med?
    / Jennifer

    SvaraRadera