måndag 24 januari 2011

OHOH I WANT SOME MORE

YEEEEEEY! Nu har jag bokat tågbiljetter till sportlovet, woho! Den 22 åker jag, och kommer hem den 25e, awsome! Hihihi, vad kul vi kommer ha det. Idag har jag inte varit i skolan eftersom vår skola är så snäll och ger oss studiedagar titt som tätt. Så idag har jag istället jobbat, och min chef har väärldens gulligaste son. Han är 3 år och stod och kollade på mig jättelänge när jag packade upp nya kläder, sen frågade han tillslut Lotte "mamma, är hon en prinsessa?" haha. Efter jag jobbat så gick jag en lång runda, min sommarrunda.. Tyvärr hann det bli mörkt ute så det var inte lika mysigt som det brukar, men.. Nu ska jag sova i alla fall, och gå till skolan imorgon för 1 lektion, lönt!
puss och godnatt.

2 kommentarer:

  1. it's gonna be aaaawweeeesoooommmmmmeeeeee

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för svar!
    Ja det skulle vara jätte snällt om jag kunde få det. Är dom seriösa då?
    Hur mycket kommer eran lägenhet kosta er? :)
    / Jennifer
    Här är min mailadress om det är lättare att skriva där, jennifernordberg@hotmail.com

    SvaraRadera