lördag 22 januari 2011

GRAB SOMEBODY

Guuud vad trött jag har varit hela dagen idag. Lillebror fyller år idag och när pappa väckte mig vid 9 för att sjunga för lillebror så visste jag inte vad som hände, jag tänkte "vafan väcker han mig för, det är LÖRDAG!" men när han varit inne för 3e gången så kom jag på att Jonathan faktiskt fyller år. Vi sjöng för honom och han fick en ipad, en simpson-box och björn borg kallingar. Han blev helt chokad när han öppnade sin ipad haha. Tänk att min lillebror är tonåring, snart är han lika stor som mig. Usch, jag kommer sakna han till sommaren, och alla konstiga saker vi skrattar åt. Jag kommer sakna alla! Nu ska jag göra vid mig lite, spela ett spel med dom andra och sen åka hem till Danni. Ikväll intar vi Malmö för en utgång (kan man säga så?), jag vet att det kommer bli en bra kväll!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar