tisdag 25 januari 2011

SEX IN THE AIR

Två nya bildoooor på mig, båda tagna förra veckan. Jag bokstavligt talat älskar att det börjar bli varmare ute så att man kan ha skinnjacka om man har något långärmat under. Jag hade min skinnjacka idag också, jeans, mina svarta skor, en långärmad tröja och en stooor halsduk, helt perfekt! Jag har haft kort dag i skolan idag, och sen jobbat några timmar. Nu har jag så ont i mina fötter att jag knappt vill stå upp.. denna kvällen kommer garanterat att spenderas i soffan efter en varm dusch. Jag funderar på att locka mitt hår, och ha de lockigt imorgon, jag får se om jag orkar sen. Kanske sätter på en film och gör det i sängen. Nu ska jag i alla fall äta. Imorgon ska jag ha körlektion och försöka få min envisa körskolalärare att boka lilla uppkörningen till mig, en sorts miniuppkörning man har innan sin riktiga uppkörning. Förresten, jag har varit sugen på kärleksmums hela dagen, kanske blir några sånna också ikväll haha.
puss mina fina vänner.


kinda wanna be more
then just friends..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar