onsdag 26 januari 2011

PLAY, SMILE, PRETEND!

Jag är så jävla glad! Jag har gått hela dagen idag och INTE velat ha min körlektion för jag är så trött på min körskolelärare som hela tiden påpekar minsta lilla fel man gör. MEN, idag gick det sjukt bra och han va inte alls petig och han va jättesnäll så nu har jag äntligen bokat min lilla uppkörning. Den jag berättade om häromdagen som man har innan sin riktiga uppkörning, för att man ska känna på hur det är litegrann. Jag kan bara säga, att det är en riktig lättnad, för så länge som jag har väntat på att han ens ska börja prata om min lilla uppkörning, och ens nämna min riktiga uppkörning. Fy vad skönt det känns, jag gick med ett leende hela vägen till bussen kan jag säga. Nu har jag 2-3 körlektioner kvar innan, sen får vi hoppas att jag klarar den lilla direkt så att jag kan boka min riktigt uppkörning. Nog om mitt körkort, nu ska jag hoppa in i duschen och börja skriva på min akademiska, och äta kärleksmums hihi!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar