onsdag 26 januari 2011

AND HERE WE GO AGAIN

Jag kom precis på en sak.. jag kollade på bilden i min header, och bilden som jag la ut igår på mitt ansikte, och mina två framtänder är ju vitare än dom andra tänderna? Jag vet att jag har två vita fläckar på mina framtänder, men hela tänderna är ju vitare, de ser konstigt ut dedär.. Och förresten, vad hände med vädret? Idag har det ju varit jättekallt ute, ingen skinnjacka där inte. Imorgon får det bli en tjockare tröja under, jag vägrar vinterjacka!! Mitt lyckorus sitter fortfarande i sen min körlektion förresten, wiihiii! Dock har jag ont i magen, för många kärleksmums idag? Neeej, då hade jag ju faktiskt blivit mer kärleksfull.. haha! Nu ska jag krypa lite längre ner i soffan och sen försöka somna tidigt idag, så vi hörs imorgon mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar