måndag 31 januari 2011

LOVE ME STRONG

Vilken seg morgon, verkligen. Jag gick upp för en timme sen och hittills har jag satt upp mitt hår och ätit en macka haha, och suttit här och lyssnat på musik. Jag ska lägga in lite ny musik på min mobil snart och sen sminka mig. Idag har jag en lektion, imorgon är jag ledig, på onsdag har jag en lektion och på torsdag och fredag är jag ledig. Jag har dock saker att göra varje dag, en rolig vecka med andra ord. Denna veckan måste jag fan träna ordentligt alltså, vad hände med min träning egentligen? Jag kan inte ens minnas förra gången jag va på spinning.. sorgligt! Det ska bli skönt när man har körkort och kan köra dit och hem själv. Vi hörs senare idag!

förresten, vem gör en låt som heter "i just had sex"? och varför tycker jag den är bra? haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar