söndag 30 januari 2011

KÄRLEK I MASSOR


Bild på mig och mina fina kompisar från igår. Jag hade en jättebra kväll igår, precis som jag sa att det skulle bli. Den började hemma hos Mathilda med lite mat, och senare kom det mer och mer folk och tillslut kom min bästa vän också, vilket gjorde kvällen perfekt. Vid elvatiden åkte vi in till Malmö och vi hade sån tur att vi hann in på Slagt innan tolvtiden, perfekt. Resten av kvällen/natten tillbringades där och runt halv fyra försökte jag släpa med mig Nathalie hem, vilket inte var det lättaste. Jag hade kunnat vara elak och lägga upp en video här men det gör jag inte haha.. När vi kom hem åt vi mackor och det var sjukt gott. Idag vaknade vi vid halv 2 och låg kvar i sängen länge och pratade eftersom vi inte gjorde det igårkväll NATHALIE, haha! Vi gick upp, gjorde frukost och pratade om allting som hade hänt. Det är det som är det bästa när man vaknar dagen efter, att prata om allting som hände dagen innan, för då kommer man (oftast) ihåg allting. Idag har jag varit upptagen med att skriva klart min uppsats, vilket faktiskt har tagit hela dagen, eller den tiden av dagen som jag har varit vaken! Nu är jag äntligen klar och jag är hungrig igen, jag är alltid hungrig nuförtiden.. en macka nu hade varit sjukt gott! Jag har ätit skit (läs kärleksmums) hela veckan så därför tänkte jag försöka låta bli mitt toblerone som ligger på mitt rum, hela veckan.. men det kommer förmodligen inte att gå, eftersom jag redan har öppnat det! Jaja, nu ska jag kolla på ett avsnitt av OC och kanske ta en macka, tjosvejs!

1 kommentar: