lördag 29 januari 2011

IM YOURS, YOURE MINE

Jag har tillbringat min dag på Entré med Ida, och detta är dage inköp:

- vitt linne, bikbok
- blommig klänning, bikbok
- svarta leggings, MQ
- röd bandaubh, monki

Nu har jag precis duschat och fönat håret, och ska snart börja göra mig iordning för kvällens busigheter. Kvällen börjar hemma hos Mathilda med mat och lite drinkar (fick jag nyss veta) och sedan vidare till hennes pojkvän verkar det som, och slutligen till slagt! Det kommer bli en bra kväll, det vet jag och jag komma ha mina svarta skinntights, ett vitt löst linne och den röda bandaubhn, och höga skor till det, bra? Jag tror det! Jag känner inte för att ha klänning ikväll och dessutom har jag inga strumpebyxor heller! Vi hörs imorgon fina vänner, och ha en bra kväll, det tänker jag ha!

1 kommentar:

  1. blogga ditt mifffffooooooooooo / sur enda bloggläsare

    SvaraRadera