lördag 29 januari 2011

IM IN THE AIR

Förlåt för att det inte blev något andra inlägg igår, men när man bara ligger hemma i soffan en hel kväll och sedan förflyttar sig till sängen för att kolla på OC så finns det inte så mycket att skriva, om därför tänkte jag att det är bättre att låta bli. Men godmorgon förresten, jag vaknade vid 8 idag och kom på att jag kunde sova vidare till 10, så skönt. Under den tiden hann jag drömma om studenten, hur kul det va, hur fina alla var och hur sjukt skönt det var att skolan var slut. Det är inte långt kvar till den 10 juni nu, snart bara 4 månader, och jag kan nästan inte vänta längre. Jag vet inte om jag sa det, men jag har fixat en balklänning nu till balen. Vi pratade om det i skolan och jag sa att jag ville ha en röd eller en svart, så sa Alessandra att hon hade en svart hemma som jag kunde få kolla på, och den passade mig perfekt. Det är klänningen på bilden under, fast där sitter den på Alessandra, jag ska lägga upp en bättre bild. Nu ska jag låta mina naglar torka och sedan gå och äta frullebulle. Vi hörs senare, det lovar jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar