fredag 21 januari 2011

WATCH YOU WHILE YOU TAKE IT OF

Boka flygbiljett till Turkiet snart kanske, ja varför inte? 12e eller 14e, det är frågan.. känns som att den 12e blir lite tight med studenten som är den 10e, men vi får se! Idag är jag väldigt trött eftersom klockan ringde 05.00 imorse, upp och hoppa.. nej inte riktigt. Jag har varit på körskolan idag och haft stora landsvägskörningen, och sen har jag jobbat. Jag är glad att jag inte ska ut idag, för det har jag nog inte orkat om jag ska va helt ärlig. Imorgon fyller lillebror 13 år, ännu en tonåring i familjen, välkommen. Stackars mamma och pappa haha! Nu ska jag bara lägga mig i sängen och vänta på att pappa gör klart maten, sen göra ingenting ikväll. Vi hörs imorgon, här är en sjukt bra låt som jag lyssnar på dag ut och dag in just nu.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar