lördag 1 maj 2010

Valborg!

Hoppas alla hade en rolig kväll igår? Jag ska absolut inte klaga på min! Efter skolan åkte jag hem och fixade lite saker, och så gjorde jag mig iordning och åt och sånt, det blev lite stressigt på slutet haha, men det gick bra! Sen åkte jag och pappa och hämtade Nathalie och Sara, sen körde vi vidare till Landskrona, dit vi skulle. Där va det fest och hej och hå och en massa folk, eller så mycke folk va det inte, de va lagom! I vilket fall som helst så hade vi roligt, och ja, kvällen slutade väll bra haha! Nu har jag vatt vaken i en timme, ja jag sov till ett haha! Jag har i alla fall hunnit äta frukost, men inget mer. Jag ska snart ringa Nicco sen ska jag nog duscha. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir Landskrona igen, om Johanna och Pierre ville.

Pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar