fredag 30 april 2010

Problem!!

Nu har jag ett problem, okej!? Det är ju valborg idag, inte för att det är någon nyhet, och jag ska på fest med tjajorna! Ska bli kul! MEN, jag vet inte vad jag ska ha på mig!?!? Alltid samma problem! Jag väljer mellan en svart klänning med "små volanger", eller en likadan klänning fast i ljusrosa, eller glansiga tights och min jeansskjorta, eller min blommiga volangkjol och en vit tubtopp. Men problemet är att jeansskjortan vill jag inte ha så den går egentligen bort, och till allt de andra vet jag inte vad jag ska ha över? Och jag vet inte om jag ska ha håret nere eller uppe? Detta är jätteklyddigt nu! Alltid samma sak. Suckar högt just nu haha! Aja, jag ska hoppa in i duschen, och sen fixa lite andra saker! Ska försöka blogga innan jag sticker sen! Om jag inte hinne det så får alla ha en toppenkväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar