lördag 1 maj 2010

Sjukling påväg!

Som mitt humör kan vända. Har varit pigg och glad hela dan, och sen så nu vill jag bara krypa ner under täcket och gömma mig typ. Jag tror jag håller på att bli sjuk tyvärr, hela kroppen gör ont, halsen river när jag sväljer och huvudet dunkar, så ja. Känns som att jag har feber också, för att klaga lite mer bara haha. Nej, men jag har tagit en alvedon och ska lägga mig och kolla på film nu, lär väll inte somna i första taget med tanke på att jag sov till ett idag. Jag har precis lagt in alla låtar av Melissa Horn på min ipod, helt underbart. Jag har nästan blivit lite kär i henne. Känns som att det kommer bli en del av henne i sommar. Åh gud vad jag längtar till sommaren nu. Känns som jag ska göra mycket, men jag vet inte. Saker som är bestämt i alla fall är Turkiet, Stockholm, Ullared med Danni och kanske att Nicholas kommer hit. Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på film. Imorgon blir det mattepluggande och fika i Lund med Danni, om jag inte mår sämre. Sovgott!

Bild på mig och mitt hjärta från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar