söndag 2 maj 2010

Fanny 'hjärta' vädret

Till mig stora glädje var det jättefint väder idag när jag vaknade, och för att känna om det va varmt så jag gick ut och jo, det va det ju faktiskt! Och nu såg jag precis på termometern här hemma att det har stigit lite till, nästan 16 grader nu. Woho! Här sitter jag i alla fall med en chokladbit i munnen, ovanligt en söndagmorgon? Nej. Choklad är nog det bästa som finns när man vaknar på morgen på helgen, helst ska man äta det innan man har ätit frukost men nu är det försent haha. Med tanke på det fina vädret så har jag tråkigt nog fortfarande ont i halsen, annars hade jag nog gått ut och sprungit en runda idag faktiskt! Istället ska jag sitta inne och plugga matte hela dagen. Ska in till Lund senare och fika med Danni, men det är inte förrens vid sex, så det passar perfekt. Jag tänke försöka hinna skriva något sen innan jag sticker in till Lund också, så vi hörs då guapas! :)

Förresten, på något sätt hittade jag en blogg igår av en tjej som tydlige är rätt duktig, men jag fastnade mest för hennes kläder, otroligt snygg stil! Gå in och kika här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar