söndag 2 maj 2010

Seg söndag!

Jag...
...har...

...tradit!


Denna dagen har verkligen varit jätteseg och det va inte alls kul att plugga matte, men det blev klart rätt så fort. Tråkigt nog har jag inte varit ute på hela dagen, därför tänker jag inte be pappa köra mig ner till stationen sen när jag ska in till Lund. Nu har jag precis fixat mig och jag ska äta och packa innan jag sticker. Jag är riktigt nöjd med hur jag lyckades få min bena idag, nästan mittbena men inte! Nu sitter jag i min fåtölj och i brist på annat har jag tråkigt och plockade fram mig cam, resultatet ser ni nedan. För att citera min kusin "jag älskar att ta fula bilder på mig själv i cam, jag kan skratta åt det i timmar". Riktigt så illa är det inte för min del, men! Det står två fjortisar lite längre bort från mitt fönster i vinterjackor när det är nästan 20 grader ute, ifall någon undrar. Sjukt! Nu ska jag göra mat, pappa är inte hemma! Enjoy the pictures!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar