tisdag 4 maj 2010

Sjuk!

Fy fan vad tråkigt de är att gå hemma och va sjuk! Hatar det! Imorgon ska jag till skolan hur jag än mår! Vägrar va hemma en hel dag till! Jag har gjort absolut ingenting idag, suttit i soffan och kollat på tv hela dagen bara. Sorry för att det inte blev något inlägg igår förresten, men jag mådde inte så bra igår heller och så kände jag att jag hade inte så mycket att skriva eftersom jag inte gjorde nånting igår heller. Förutom mitt matteprov som inte gick sådär jättebra, precis som matteprov inte brukar göra. Menmen! Detta va sista provet och jag vet att jag kommer få G och hade jag fått VG hade det inte höjt mitt betyg endån. Och nu har jag ett säkert G så nu kan jag strunta i att göra nationella i matte vilket jag nog ska, för det hade vatt JÄKLIGT skönt! Nej, nu ska jag göra lite te, sen ska jag väll fortsätta att kolla på alla värdelösa serier på tv haha. Så typiskt att jag blir sjuk just denna veckan när jag för en gångs skull hade jättemycket tid att träna. Jag orkar inte ens gå ut och gå en liten runda. Detta suger balle. Nej, vi hörs senare mina fina vänner.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar