torsdag 29 april 2010

Förlåt...

...för att jag knappt har uppdaterat på hela veckan. Jag har nästan lite dåligt samvete över det, jag som brukar försöka skriva i alla fall två gånger om dagen. Menmen, jag har varit omotiverad till allt denna veckan, och även då bloggen. Allt har bara kännts "pest och pina" som man säger, i alla fall i skolan.. Det är liksom så onödigt jobbigt allt vi ska göra nu innan sommarlovet, det känns som att inget mer kan påverka ens betyg nu ju endån. Men det är bara att stå ut, det va nationella i engelska idag, uppsatsdelen, och det va inte så svårt som jag trodde att det skulle bli, så det känns endån bra. Imorgon är det muntlig redovisning på spanskan (som jag förövrigt kan utantill) och muntlig redovisning på geografin. Jippi, längtar redan! Jag har inte gjort så mycket mer idag än att va i skolan, plugga och lyssna på Melissa Horn. Gud vad hon är bra. Och eftersom jag bara har tränat en gång denna veckan (sjuk ångest!!!) så ska jag ut och springa en runda nu. Senare ska jag våffla mitt hår för imorgon, vissa tycker nämligen att jag passar bra i de haha. Såatt, men jag skriver kanske något senare, och om jag inte gör det så får ni lov att bli arga!

Pusshaj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar