tisdag 20 april 2010

Popcorn!

Är de någon som egentligen vet hur de ligger till de där med popcorn? ÄR de verkligen "nyttigare" än allt annat man kan proppa i sig, eller är det på samma nivå? I vilket fall som helst så har jag käkat popcorn ikväll och de satt jävligt bra haha! Har bara tatt de lugnt idag, hade egentligen tänkt ge mig ut och springa en runda, hade tänkte springa ner till stranden faktiskt, men eftersom det är pisseväder bokstavligt talat så hoppade jag det. Jag ska endån till gymmet imorgon med Danni så det känns inte som de är någon fara. Ja, annars har jag inte gjort något mer speciellt idag, förutom att jag blev så rädd när jag gick innanför porten när jag vatt ute med balle så jag vände och gick ut och ställde mig utanför haha. Ni kommer skratta, men jag kan berätta. Jag hade vatt ute och gått med balle, så kom jag hem då och slog in koden i porten och går in. Och precis när jag tar första steget ut i trappan till hissen så hör jag något sjukt obehagligt ljud, men jag hörde att de kom från en människa, och de kom precis från runt hörnet. Och nu är de såhär att vi har nyligen haft både uteliggare och alkoholister som lyckats ta sig in i vår trappuppgång, så min första tanke var "åhnej nu är här någon skum typ och om jag går in komme rjag bli överfallen eller våldtagen" så jag vänder direkt och drar Alfons med mig och går ut genom dörren igen och ställer mig utanför och kollar in och börjar fundera på hur jag nu ska komma in. Och helt plötsligt ser jag HENRIK (min låtsaspappa) gå fram från där ljudet kommer ifrån och han står och asgarvar åt mig som står där ute rädd och nervig haha. Så jag går ju in och är helt skakig och hade kunnat börja gråta när som haha. De va faktiskt sjukt obehagligt. Men nu är allt lugnt, och hämnden är ljuv som man säger haha. I vår familj har vi alltid varit så att vi ska hämnas haha! Men nej, nu ska jag hoppa i säng, imorgon börjar jag tidigt!

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar