tisdag 20 april 2010

Ler du mot världen ler den mot dig!

Ett väldigt bra citat faktiskt som också stämmer, tycker jag :) Min dag har varit bra idag, den blev inte så lång som jag trodde med tanke på att vi fick sluta en timme tidigare från samhällen. Så nu är jag hemma! Vi hade rätt äcklig mat i skolan idag, de skulle va grekiska färsbiffar men dom va typ helt mjöliga, och så va de pasta och pesto till. Visserligen älskar jag pesto men till detta va de inte gott alls. På vår långa lunch gick jag och Johanna upp till stan, eller vi tog bussen eftersom jag har ont i mina ben. Så fixade vi lite saker. Och så nu är jag hemma, i soffan. Ska snart äta lite sen ska jag göra lite med svenskan, till på fredag. Sjukt drygt!! Men just för tillfället har jag inte mer att säga, skriver förmodligen något senare :)

Pussisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar