onsdag 21 april 2010

Det går bra nu!

Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra. Det har bara varit jag och Mikaela i skolan idag för Alessandra va sjuk, ja, och Johanna kommer jag inte ihåg vad hon skulle göra? Men de har vatt kul, Mikaela är lite knäpp. Jag kan säga att jag har ont i min arm just nu för jag har råkat gå in i ett dörrhandtag. Tänk er en typisk film, jag och Mika hade gått från engelskan och gick förbi idrottsettorna och så kollade jag in i de klassrummet, så får jag ett dörrhangtag rakt i armen, på nerven också. Ont gjorde de! Menmen, jag har aldrig sagt att jag inte är klantig. Tråkigt att det är så tråkigt väder ute idag, har pisseregnat nästan hela dan, dock ser de ut och va bättre nu. Snart ska jag sticka iväg och träna med Danni, ska bli skönt. Känner att jag hade lite överskottsenergi som jag behöver göra av med! Och så behöver jag prata av mig lite med Danni också om gårdagen haha. Innan när jag va påväg hem så kom jag på en sak jag kanske kan ha här i bloggen, typ en "dagens roligaste" eller "dagens dumma citat". Med tanke på att jag alltid lyckas säga något dumt så tänkte jag att de kanske blir rätt lätt? Vad tycker ni om det? Jag får se ikväll vad jag hittar på, något kul ska jag skriva i alla fall..

So long, so far! (eller är de tvärt om?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar