tisdag 13 april 2010

Misslyckat!

Jag vet inte vad de är för fel, men idag när jag va ute och sprang. Asså innan så va jag helt såhär "taggad" typ och de kändes som jag skulle klara de skitbra och så för jag brukar inte klara att springa hela rundan, och jag hade intalat mig själv att jag skulle klara det. Även fast jag inte har sprungit på kanske 1,5 månad på grund av foten så kändes de endån helt såhär bra. Ja, så bytar jag om och såhär och sätter på min ipod och så, så går jag ut och börjar springa och såhär, sen efter typ 5 minuter håller jag på att haha! Så nej, jag klarade INTE att springa hela rundan, och jag va jättebesviken på mig själv. Menmen, de går bättre nästa gång.. Annars då? Jag har pluggat på min engelska idag, de är typ de enda jag har gjort, sjukt tråkigt. Men de känns endån som att jag kan de rätt bra, men sen när man väl sitter där på fredag så kan man iiiiingenting. Aja, nu ska jag sova i alla fall. Jag ser fram emot helgen :)

Puss och sov gott alla!

Watching you is the only drug I need <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar