tisdag 13 april 2010

Lyckoinlägg!

Måste bara säga att jag är jätteglad idag :) för de första träffade jag Nathalie på tåget, och för de andra så har mina nya färgade linser kommit, och dom bruna blev jättefina!
Så, och sorry för att jag inte skriv överhuvudtaget igår men jag kände att jag hade inget speciellt att berätta mer än att jag hade vatt i skolan och vatt tränat, men det är kanske inte så kul för er att veta. Idag däremot har jag vatt i skolan men grym träningvärk i armarna, och egentligen så slutar jag om 4 minuter men jag skulle till vårdcentralen och fixa en sak så jag hoppade över vår sista tvåtimmarslektion, vilket inte gör mig något alls. Så nu sitter jag här glad som ett barn på julafton och ska plugga engelska oregelbundna verb, snacka om att glädjeförstörare. Och sen ska jag ut och springa (Y) nu stänger jag av datan, annars kan jag inte plugga hehehe!


Puss sålänge! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar