onsdag 14 april 2010

Lycka!

Detta vädret är så sjukt underbart och man blir så himla glad av det. Eller lycklig rent ut sagt. Just nu är alltid så himla bra, jag mår bara så sjukt bra. Allt går bra i skolan, jag hinner med allt, jag hinner med att träna, jag har koll på allt och mitt självförtroende är bra. Allting bara flyter på liksom, jag har verkligen inget att gå och oroa mig över eller tänka på just nu. Tycker bara det är så himla skönt. Just nu sitter jag på uteplatsen i solen i bara linne och tights och det är sjukt varmt här. Det står att de är 17,5 grader i skuggan så det måste va minst 22 grader i solen, helt undebart. Det ska bli kul att berätta detta för Nicholas som fortfarande har snö i Eskilstuna mohaha! Nej, nu ska jag fortsätta med engelskan för sen väntar historian, jippie (Y) snart klar med det!

Puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar