onsdag 14 april 2010

Min onsdag!

Måste säga att jag har haft en riktigt bra dag. Jag vet inte om det är vädret som gör detta eller om det beror på någon viss person eller på mig, men just nu känner jag mig så himla glad hela tiden. Det kanske kommer bli lite "nördvarning" på detta inlägget men vafan. För allting är verkligen perfekt just nu. Jag kan inte önska mig något mer. Att känna sig trygg i sig själv och känna att man klarar nästan vad som helst är en otroligt skön känsla. Jag är till och med glad när jag vaknar på morgonen (och jag kan ha ett jäkla morgonhumör), glad över att gå till skolan, träffa mina kompisar, glad att åka hem, få åka och träna och glad att få sova. Jag är glad åt allt. Vi kan bortse från skitsnack kanske men sånt kommer alltid finnas runt en och nu har jag lärt mig att bara se igenom människor som man vet snackar skit om en, för det säger bara mer om personen själv än om mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men tänk att ni har en låda, och i den lådan finns det något som kallas lycka som inte kommer ut om man själv inte väljer att släppa ut det. Denna lådan kan man välja att öppna på två olika sätt, alltså det finns två öppningar. En öppning för negativa saker och en öppning för positiva saker. Och i detta fallet väljer man att endast öppna lådan för positiva saker, öppningen för negativa saker är alltså helt stängd. Där kommer inte in någonting! Det är jag just nu :)

Jag vill och önskar att jag kunde sprida detta till dom jag vet behöver det, men det är inte så himla lätt. Just nu mår jag jäkligt bra i alla fall! Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar