torsdag 15 april 2010

Core!

Hejsansvejsna, allt bra med alla idag? Jag mår toppen! Har haft en bra dag, som vanligt nu för tiden :) Kort dag i skolan, hem och plugga lite engelska, den sitter nu, och sen iväg och träna med Danni. Vi testade Core, ett pass som man fokuserar mest på mage/rygg, men jag tyckte mer de kändes som gympa typ med mer styrka. Och de va inte särskillt jobbigt heller så jag hoppas verkligen inte jag får träningevärk imorgon för då kommer jag känna mig riktigt dålig haha! Vad har mer här idag, inte jättemycket faktiskt. Vi lyssnade på en föreläsning av en jurist på rättskunskapen och de va nog något av de tråkigaste jag varit med om. Jag höll helt seriöst på att somna. Han mannem va så otroligt tråkig! Menmen. Tyvärr bli nog detta de enda inlägget idag eftersom jag har fått för mig att våga mitt hår till imorgon och de tar sin tid kan jag säga, så det känns som att jag borde börja med det ganska snart. Eller alltså nu. Så jag hoppas att alla har haft en bra dag och att imorgon blir lika bra :)

Puss, och sov gott senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar