måndag 19 april 2010

Måndag 19/4

Det har varit en ganska fin dag, ellerhur? Kunde varit lite varmare bara. Jag har nästan frysit i min jeansjacka, men envis som jag är ska jag ha den endån. Nej, imorgon åker nog skinnjackan på. Imorgon kommer bli en sån dag med "sköna kläder", för jag slutar sent imorgon. Med sköna kläder menar jag ungefär ett par jeansleggings, ett vitt långt linne, min röda Peaktröja och mina älskade Converse. Helt perfekt en tisdag! Kanske till och med blir en dagens outfit imorgon om ni har tur haha. Sen jag bloggade senast idag har jag snackat lite med Nicholas, lika knäpp som vanligt. Tänk er en Fanny fast i kille, så är han! Och så har jag läst lite av svenskan, har ju nationella på fredag. Tycker det är lite dåligt att vi som elever ska behöva förberedde oss inför ett nationellt prov som egentligen inte alls ska behöva vara förberedande, eller finns det någon som säger emot? Nu är jag i alla fall trött och ska krypa ner i sängen. Eller om jag ska vara ärlig ligger jag redan i sängen men jag ska krypa ner ännu mer haha!
Sov gott mina fina vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar