onsdag 21 april 2010

Innan jag somnar lär ni känna mig (Y)

Avsluta meningen:
Jag har insett att min senaste kyss: var ganska onödig!
Jag lyssnar på: allt som är i mitt huvud
Jag pratar: gärna om mig själv!
Jag tycker om: godis!
Jag avskyr när folk: ljuger
Den som vet mest om mig just nu är: bara jag själv..
Min första vän hette: Sabina, men henne bet jag i armen, vi är inte kompisar längre...
Kärlek är: uppenbarligen inget för mig!
När jag borstar tänderna: borstar jag med öppen mun och kollar mig i speglen så det löddrar mycket och rinner (Y)
När jag lagar mat: smakar det alltid likadant - salt!
Jag tänder på: killar!
Sexigaste yrket är: polis?
Det är charmigt när: en kille är sig själv
Jag är rädd för: att 2012 ska komma!
Den bästa känslan är: så som allt är nu!
Den värsta känslan är: så som allt var för 2 månader sen!
Jag är bäst på: att köpa förmycket godis
Om jag var ett djur skulle jag vara: et lejon lättfett!
Om jag var en insekt skulle jag vara: en spindel som kan döda?
Om jag var ett redskap skulle jag vara: en kniv
Jag kommer alltid att vara: fanny angelika nilsson
Det finste som finns är: mina söta kompisar, men inte dom fula
Denna sommaren: ska jag göra mycket!
Sist jag grät var: inte idag!
Jag kan: göra pannkakor som smakar salt!
Jag kan inte: sjunga
När jag vill tänka: tänker jag bara
När jag bakar så bakar jag: chokladmuffins
Min mobiltelefon är: ny, men början till tråkig
När jag vaknar på morgonen: är klockan för lite
När jag går och lägger mig på kvällen: måste jag gå upp och kissa alltid
Just nu tänker jag på: vilka kläder jag ska ha imorgon
Bebisar är: söta!
Idag har jag: slått armen i en dörr
Ikväll ska jag: sova
Imorgon kommer jag: att gå till skolan och prata skit med Johanna i matsalen!
Jag vill verkligen: att de blir som jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar