onsdag 21 april 2010

Göran!

Fråga mig inte om överskriften, det är förmodligen bara min kusin Melissa som fattar. Idag fick jag reda på att hon också har en blogg, den hittar ni här. Jätteknäpp är den, så om ni har tråkigt så. Nu hoppas jag verkligen att du gör samma sak i sin blogg melle, annars så. Nej, men ni fattar! Idag har jag ätit banan med smält choklad, de va gott. Jättegott faktiskt. Och så har jag legat i sängen hela dan sen jag kom hem från träningen, de va skönt. Nu är jag i sängen igen, och däckar snart här. Men först ska jag skriva om något kul som hänt idag! Men antagligen kommer NI inte tycka de är kul, eftersom JAG har min egen dåliga humor. I alla fall, på bussen på vägen hem satt jag, Mikaela och Daniel i en fyra, och jag satt mitt emot dom, så när Daniel sätter sig:
Daniel: denna platsen va ju fisevarm!
Mikaela: *kollar jättekonstigt på Daniel*
Daniel: men känn Mika!!
Mikaela: nej JAG vill inte känna! *med världens suraste uttryck i ansiktet*
Jag tyckte de va kul i alla fall :)


Nu ska jag sova, godnatt :)

1 kommentar: