torsdag 22 april 2010

Hallåja!

Hoppas gårdagens sista inlägg var spännande hehe! Nej, men min dag har vatt bra idag, väädigt kort, en lektion bara. Så nu sitter jag här igen, hemma, i soffan, helt ensam. Nej, skoja bara. Balle ligger bredvid mig. Idag har det hänt en helt fantastisk sak. Egentligen borde jag in skriva om det eftersom det är superhemligt och om någon får reda på det så kommer det inte gå så bra alls. Men jag och Johanna kom på det när vi satt i skolan innan. Det är som ett uppdrag, jag är redan klar med uppdrag nr. 1! Ni tycker nog jag låter som en nörd men det är en jättebra grej att vi kom på detta, jag älskar det! Förmodligen kommer någon av er få veta också. Idag vet jag inte om jag ska ta mig till gymmet för ett pass Core eller om jag bara ska springa en runda, det är ju så satans kallt ute. Och dessutom ser det ut att börja regna när som! Så det lutar åt Core. Nu ska jag gå och göra en smoothie i alla fall, jag blev jättesugen på det för 4 minuter sen :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar