fredag 16 april 2010

Fredag! Sol! Peace!

Känns som att jag börjat bli sämre på det här med att uppdatera ungefär tre gånger om dagen, men jag kan faktiskt skylla på att jag haft mycket att göra denna veckan. Har haft ett stort engelskaprov idag som jag vatt tvungen att råplugga till, och så har jag tränat varje dag. Faktiskt rätt duktigt för att va jag, även om jag tycker om att träna så är det lätt att hitta ursäkter. I vilket fall som helst, min dag har vatt bra tycker jag. Jag har vatt i skolan, och dagen började väldigt bra kan jag säga hihi. Det finns en sak som gör att jag verkligen vill gå till skolan nu! Somliga vet somliga inte. I alla fall så är det en bra sak, en glad sak. Mitt engelskaprov då, det gick faktiskt jättebra tycker jag, förvånad över mig själv att jag klarade det så bra. Därför tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av en glass, så jag och flickorna gick och köpte glass på svenskan! Helt perfekt! Efter skolan gick jag upp till stan och lämnade tillbaka tröjan jag hade köpt förra veckan, och sen kom mami och Ida. Jag köpte även ett par jeansleggings, en grå tröja med ett svart peace-märke, ett vitt linne med ett peace-märke, ett par röda solglasögon och en body-lotion! Så typiskt mig att bara spontanköpa saker jag inte alls behöver, menmen! Det är i alla fall sakerna på bilden nedan!


Nu tänkte jag tvätta mig i ansiktet, borsta tänderna och hoppa i sängen innan min huvudvärk dödar mig. Vi hörs imorgon mina vänner! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar