lördag 17 april 2010

Godmorgon!

Inatt har jag sovit riktigt gott! Förutom att jag vaknade av att jag satt upp med benen dinglandes över sängkanten och klappade mitt eget ben. Jag har drömt att jag satt i min säng och att mormor va här och att hon satt med sin hand på mitt ben och pratade med mig, men de kändes som att det va så himla verkligt så när jag vaknade trodde jag att allt hade hänt på riktigt, och att mormor bara hade försvunnit, puts väck liksom. Nästan lite läskigt. För dom som inte vet så har jag en mormor men för mig är hon inte min mormor av en del anledningar, hon finns inte för mig! Men de är inget jag tänker gå in på... Förutom detta så har jag sovit jättegott! Idag är det lördag och jag ska hem till min farmor och farfar eftersom farfar har fyllt år. Det ska väll bli trevligt, antagligen kommer jag få jättemycket mat och sen efteråt kommer det kännas som jag har gått upp 5 kilo eller nått haha. Nej, men efter det så ska jag träffa Nathalie, vi ska käka godis, snacka och kolla på film tror jag, men vet inte vart vi ska va än. Men de ska bli kul, längesen bara vi hade en sån myskväll! :)

Nej, nu ska jag hoppa ur sängen och äta lite frukost, sen ska jag göra klart min historia, verkligen jätteroligt! Längtar tills måndag då den är över. Vi hörs senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar