onsdag 17 mars 2010

Underbara säng!

Måste bara börja medd att säga att efter denna träningen är min säng heeelt underbar! Tränade 1,5 timme idag ungefär och mina armar och ben känns som spaghetti! Jag cyklade i 10 minuter och jag trodde jag skulle dö haha, spinning är någ inget för mig. Annars gick det bra idag.
Imorse försov jag med, därmed inget inlägg förrens nu haha! Och imorgon ska jag upp ännu tidigare, ska va på mitt jobb (Ebbas) klockan 8.00 för att gå baristakurs, jippie! Är tvungen att göra det, även om jag inte vet hur länge jag kommer jobba kvar där! Menmen, det kanske är bra att ha med sig, vem vem.. Jag har i alla fall pluggat färdigt för idag redan, och det är jääävligt skönt!! Nu ska jag spendera resten av min dag i sängen :)
Hörs senare!

Pussisar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar