onsdag 17 mars 2010

Spanien-Kreta-Egyten!

Åhhh vad jag vill åka iväg till hösten med Danni! Jag kollat lite på resor nu och det ser bra ut haha! Men man ska aldrig hoppas på för mycket, jag har lärt mig det nu efter mååånga misstag...
Jag har inte gjort något annat än att ha legat i sängen idag faktiskt, men datorn framför mig. Riktigt skönt. Eller jo jag har ju pluggat med det va inte så mycket, ska a prov imorgon men jag känner mig rätt säker på det :)
Fick reda på mitt matteprov idag också som jag hade förra veckan, fick 13 g och 5 vg, lite sjukt att jag, JAG, bara va 5 poäng från vg! Men jaja...

Nej, nu ska jag krypa ner och kolla på andra avenyn sen sova, ska upp JÄÄTTTEEE tidigt imrgon...

Dagens bästa: träningen :)
Dagensa sämsta: att jag va 1 poäng från att slå rekordet på Johannas Traffic Rush :(


Godnatt på er, så hörs vi imorgon, förmodligen blir det inget morgoninlägg eftersom jag ska upp så tidigt, jag kommer förmodligen försova mig :)

ps. nej, jag har inte riktigt kommit igång med dagens fråga ännu, har vatt massa annat nu, det kommer.. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar