tisdag 16 mars 2010

Helluuu babes!


En bild på fina Johanna från stan idag :)
Har ni haft en bra dag? Min har varit bra (Y) Jag har pluggat lite rättskunskap nu i eftermiddan/kväll, och kollat på tv, för ovanlighetens skull! Nu sitter jag här och lyssnar på vääärldens bästa låt just nu. Lyssna på den! Stereo Love - Edward Maya och någon mer! Jättehärlig låt! Inte en sån låt som jag brukar gilla, inte min typ av musik men den är riktigt bra!
I alla fall, imorgon är det kort dag i skolan, slutar 11.50 och efter det blir det träning. Känns som det va jättelängesen jag va på gymmet och det va det nog också, hemskt!! Ska i alla fall träna imorgon, på torsdag och kanske lördag eller söndag. På söndag ska jag och Danni i alla fall äta pannkaksbuffé på mitt jobb, GOTT!
Imorgon = onsdag = inget speciellt händer!
Nu ska jag sova i alla fall, vi hörs imorgon!

Dagens bästa: Det härliga vädret i stan!
Dagens sämsta: att jag psm-ar och blir jätteirriterad! hehe

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar