torsdag 18 mars 2010

Plusgrader, sol och frågelkvitter!

Helt underbart! Hur mår ni idag? Jag mår toppen, trots att jag va uppe jättetidigt idag och trots att jag har haft prov :)
Min dag började på jobbet faktiskt, med baristakurs, och det va sjuukt kul! Jag lärde mig riktigt mycket och killen som va där och höll i det va riktigt trevlig, så det va skitkul! Och ni som tror att det är lätt att göra en vanlig latte, nejnejnej, det är allt annat än lätt! Men det är kul :)

Efter det åkte jag till skolan, hade historia en liten stund sen lunch, sen prov. Provet va förvänandsvärt (heter det då?) lätt, så det gick också bra. Och nu har jag kommit hem för en halvtimme sem kanske och vatt och tränat :) Så, det va min dag, en vanlig tråkig beskrivning men vafan! Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra min spanska!

Puss, skriver lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar