lördag 13 mars 2010

Lördag, jobb och tråkigt väder!

Vaknade till solsken idag men det vände såfort jag äntligen slutat jobba. I och för sig bra med fint väder idag vilket betyder att vi får fler kunder på caféet, men tråkigt att man inte kunde te del av det själv. Fick i alla fall använt mina nya solglasögon en liten stund påväg till jobbet! Sjukt vad jag längtar till sommaren, och värmen! På tal om solglasögon har jag hittat ett par sjukt snygga, mörklila typ med vita detaljer, dock kostar dom 1500 kr :( men ja, jag är sugen!
Idag har jag som sagt jobbat och det gick inte jättebra. "Fanny gör det! Fanny tar du maten! Blablabla!" Hoppas det går bättre imorgon! Och nu idag efter jobbet så skulle jag fixat mina naglar men det blir framflyttat till imorgon, trist eftersom mina naglar ser extremt fula ut nu haha! På tal om ingenting så skulle jag egentligen suttit på ett tåg påväg upp till Åre nu :)

Jag har funderat på om jag kanske ska inrikta mig på något speciellt när jag bloggar, för jag ska blir bättre på dehär nu, faktiskt! Haha, jag ska försöka skriva i alla fall 2-3 gånger varje dag eller i alla fall 2 gånger, istället för 1 gång varannan dag haha! Kanske ska ha typ någon form av dagens fråga, alltså nånting om mig så att dom som inte känner mig (om det nu finns några sånna) lär känna mig bättre, dock inte för privata saker. Har ju redan dagens bästa och sämsta, vilket jag i och för sig glömmer varje dag menmen..
Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen :)


Puss, skriver senare! <3

1 kommentar:

  1. u know who.................13 mars 2010 kl. 19:58

    skriv om din käraste och finaste kusin och hur bra hon är!!!!!!!! vilken intressant blogg :D:D

    SvaraRadera