lördag 13 mars 2010

Humörsvängingar!

Asså just nu pendlar mitt humör verkligen upp och ner, och det är skitjobbigt! Ena stunden är jag jätteglad och andra stunden är jag antingen skitsur eller vill bara gråta. Går runt med konstant ångest och vet inte hur jag ska få bort den, tur är så vet jag vad det beror på, men endån! Så fort jag inte gör något och bara är hemma så kryper den där jävla ångesten fram igen, så nästa helg ska jag fan ha varje dag planerad. Snälla, vill någon göra något med mig? :)
På tal om något helt annat, jag va ute och gick med Alfons innan och tänkte på hur jobbigt det måste va att va hund egentligen! Jag menar när det kliar i ens rumpa till exempel, hur ska man göra då? Vi människor KAN ju trots allt klia oss där om det nu skulle va så, men en hund kan ju inte sträcka bak sin tass där haha, eller? Ja, det va bara något jag tänkte på innan..


Dagens bästa: godis haha (jag har börjat äta som ett jävla vrak)
Dagens sämsta: jobbet


Godnattpuss till er alla! :)

1 kommentar:

  1. u know who.................13 mars 2010 kl. 23:06

    trodde JAG och min "råhet" va dagens bästa :( disapointed u know.....

    U KNOW WHO IT IS THE ONLY AND ONLY FAVOURITECOUSIN

    SvaraRadera