lördag 13 mars 2010

Alltid bästa!



Eftersom min dag har varit så bra så tänkte jag fortsätta sprida det bra:a och ägna detta inlägget åt min fina Nathalie! Jag vet att du läser detta haha, och du känner mig utan och innan och vet hur knäpp, dum och klantig jag kan va! Men vet du, mycket av detta har vi gemensamt, för när vi slår våra kloka huvuden ihop så blir det antingen jäkligt bra eller en katastrof! Oftast har det blivit jäkligt bra och det är det som är så kul att tänka tillbaka på! Har en massa sjuka minnen med dig, och vissa tänker jag inte ens skriva om här då de är väldigt taskigt mot dig, men jag kan säga kävlinge ån så förstår du, och endast du hahah! En annan gång då jag skrattade så jag knappt fick luft va när vi va hemma hos mig, i mitt lila lilla rum hos pappa en kväll och satt i min utbäddade bäddsoffa och åt godis och hade allmänt mysigt! Även då fick vi en smart idé att vi skulle grilla marschmallows, inomhus, i mitt rum, i min säng, över tända värmeljus! Det gick och det blev jäkligt bra, tills du skulle äta din, och lyckades skuta iväg den på min tand, sen försvann den! En timme senare hittade jag något kletigt på mitt ben haha, DIN marschmallow va det. Haha, gud va vi skrattade. Eller alla gånger vi gjort chokladmuffins mitt i natten eller åkt roller längs ån, det har varit så sjukt mysigt! Eller, detta vet jag inte om du minns, men när vi skulle tvätta våra mopeder en sommar för längesen och du stod i mitt förråd och letade efter medel man kunde tvätta med, och jag stod utanför och du ropar något i stil med "brukar du tvätta dina moppar med detta?" och dum som jag är säger jag "va!? vet du vad jag trodde du sa?" och då säger nej och jag svarar "brukar du tvätta dina boppar med detta?" hahah, som vi skrattade! Sånna småsaker minna man alltid, typ som "nu känns det som jag hade kunnat göra något riktigt dumt, typ ta självmord!" haha! Och det är allt detta som gör att du är du, och att du är så speciell för mig. Tänk så mycket vi gjort tillsammans och tänk så mycket vi har kvar att göra.. En hel vår och sommar framför oss som betyder shopping, stranden, sol och bad, fest och massa annat!
Jag antar att du redan vet allt jag kommer säga nu, men du är jääääätteknäpp och jättespeciellt för mig, du kompleterar mig på något sätt! Det finns tre människor på denna jorden som gör mig hel och som alltid kommer göra det, och du är en av dom! Nathalie, denna sommaren ska vi göra till en av dom bästa, tillsammans!

Jag älskar dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar