tisdag 16 mars 2010

Respektlöst!

Måste först och främst säga att jag just nu är jävligt irriterad på min jävla samhällslärare som är så sjukt respektlös mot oss elever! Jag frågade idag om jag fick gå 20 minuter tidigare för att jag skulle fixa inlägg till mina fötter och hade en tid där halv fem och jag slutade kvart över fyra, då säger han "jaha, men sånt kan du ju inte göra på lektionstid?" så sa jag att det inte va på lektionstid och att det va den enda tiden som fanns och att jag va tvungen och ta den, då säger den jävla idioten "jaha, fanns det INGEN annan tid i hela världshistorien?". Asså jag blev så irriterad. Sen säger han inför hela klassen "ja, jag har redan 2 surisar som har kommit och bett om att få sluta tidigare" SÅDÄR GÖR MAN FAKTISKT INTE!
Ja, det va mitt i-landsproblem för idag! Annars har dagen vatt jättehärlig faktiskt. Efter lunchen gick jag, Johanna, Mika och Alessandra upp till stan en stund och så satte jag och Johanna oss i solen med vars en latte, mums! Så sjukt skönt i solen om man hittar lä!! Nu ska jag ta tag i mina läxor och plugga lite rättskunskap, men jag skriver senare!

Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar