fredag 26 februari 2010

Trouble is my friend!

Hejhej bloggen :)
Jag är faktiskt på jättebra humör idag, bättre än på väldigt länge! Vet inte om det är jätte-super-duper effektiva "Berocka Boost" som jag drack imorse som gör det hahaha! Eller om det beror på något annat. Men vad vet jag? Idag, hittills har jag i alla fall tränat, det gick ovanligt bra, och ätit, det gick också bra hehe (A) Nuförtiden är jag allaitd hungrig känns det som, kan äta hur mycket som helst, och ännu värre är det dom dagarna jag tränar. Men jag begränsar mig, nu kan vara lugna haha! Pratade också med Nicholas innan lite stund, väldigt trevligt eftersom jag inte pratat med han på mer än en vecka och vi brukar prata rätt ofta! För er som inte vet vem Nicholas är så är det en "kompis" om man nu kan kalla någon som man aldrig har träffat för kompis, men i alla fall, han bor i Eskilstuna, och nej, jag har aldrig träffat han trots att vi "kännt varandra" i 2 år nu typ. Men vi har väll planer på att träffas till sommaren kanske om allt går vägen :) Och han är absolut inget mer än en kompis!!
Men till något annat, ikväll ska jag ta det lugnt för imorgon ska jag jobba, jippie! Som tur är kommer flickorna hit på kvällen och så ska vi laga mat, ska bli mysigt!
Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, jag har inte riktigt duschat än..

Jättestort grattis till Johanna som fyller 18 idag också :)

Hörs senare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar