torsdag 25 februari 2010

REGNREGNREGN!

Här kommer en flippbild och ett glatt inlägg minsann! FÖR DET REGNAR UTE! och nästan all snö är borta, de är så sjukt bra!! Tänk om jag vaknar imorgon och det är ingen snö alls på marken, det hade varit helt underbart!!! Det får gärna regna hela dagen imorgon, bara det inte snöar!! Eller är snö på marken! Men till något annat, jag fick utlopp för min energi i alla fall, busade med Alfons och sprang runt i hela lägenheten, sen gjorde jag och Ida smoothie, det tog allt på krafterna haha! Nu sitter jag i soffan och lyssar på regnet och kollar på en film hehe (A) fast den är snart slut, sen ska jag krypa ner i sängen och sova, ska träna imorgon! :)
Ikväll kommer jag somna med ett leende på läpparna! :)

Dagens bästa: REGN och Nathalie och Johanna
Dagens sämsta: att jag fick reda på av Nicholas att det va 10+ grader i London när det är minusgrader här... avensjuk?

Sov gott allihopa <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar