fredag 26 februari 2010

Fredagkväll och jag har tråkigt!

Ännu en lugn kväll, känns som alla mina kvällar är lugna nuförtiden, lite tråkigt! Men nej, imorgon blir inte en lugn kväll, då kommer flickorna hit och vi ska laga mat, kanske spela lite wii och mysa :) Nästa lördag blir inte heller lugn, då är det nämligen 18-årsfest/tjejmiddag hos Danni! Ska bli riktigt kul. Imorgon ska jag jobba, jag är inte alls sugen på det med tanke på att mitt jobb tråkigt! Men det är bara 3 timmar, jag står ut, och det blir ju vad man gör det till!
Jag har hittat ett par jeansshorts på HM, ett par till ja, men jag har inte köpt dom för jag tvekar. Det är ett par jeansshorts då, och dom är höga i midjan, men guldiga knappar där fram, jag vet inte om jag ska köpa dom eller inte! Tycker dom är fina men vet inte om jag passar i dom eller om min rumpa kommer se enorm ut haha! Vi får väll se, kan tyvärr inte hitta bild på dom, annars hade jag visat :)
Nu ska jag gå och platta håret så slipper jag göra det imorgon :)


Dagens bästa: att jag varit på bättre humör än vad jag varit de senaste tre veckorna!
Dagens sämsta: att det finns för många människor som är alldeles för längsynta...

"jag saknar dig, mycket. är tvungen att säga det. har inte kännt det förrens nu."

Godnatt allihopa, bloggar nog imorgon innan jag sticker och jobbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar