söndag 28 februari 2010

Sorry!!

Förlåt förlåt förlåt för att det har blivit så lite bloggande idag igen! Jag kan bara skylla på att jag inte orkar och att jag har glömt, för tid har jag haft! Jag har varit själv hemma hela dagen så jo, tid har jag faktiskt haft. Jag hade tänkt att jag skulle plugga matte idag, eftersom vi har läxförhör imorgon, men det gick inte ett dugg bra! Är det någon mer än jag som känner ibland på lektionerna i skolan att "fan, detta kan jag ju" men när ma väl sitter hemma och ska göra det så är det som en spärr i huvudet? Helt sjukt! I alla fall, så blev det lite mattepluggande och så skrev jag min engelskaberättelse som ska rättas imorgon. Ska också börja lite med en stor samhälsuppgift som ska vara inlämnd vecka 10. Och just det, imorgon händer något kul!!! Men jag berättar imorgon, för det är inte helt säkert det blir något. Man ska aldrig hoppas på för mycket, det har jag lärt mig av alla mina misstag i livet.
Tyvärr så blir nog detta det sista inlägget idag, såvida det inte händer något dramatiskt som att en alien skulle landa utanför mitt fönster, men det tror jag inte :) För nu ska jag gå och föna och platta mitt hår, sen ska jag krypa ner i min stora, mysiga säng :)
Men jag ska blogga imorgon medans jag äter frukost, om jag hinner!

Godnatt allihopa och dröm så sött!

(Usch, inatt drömde jag att jag va begravd i en snölavin, bara för att vi pratade om det igår. Jag får sånna panikkänslor i hela kroppen varje gång jag tänker på det!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar