måndag 1 mars 2010

I'm gonna make it without you!

Denna dagen började inte jättebra, jag va stressad imorse så jag hann inte blogga medans jag åt frukost! Och på matten hade vi läxförhör, det va inte det lättaste, så jag fasar för provet nästa måndag. Har bestämt att jag ska plugga lite matte varje dag denna veckan, så blir det väll bra antar jag! Annars har dagen varit bra, det har inte hänt så mycket idag faktiskt, varit en rätt så tråkig dag. Haha, fick en smärre chock när jag såg Johanna imorse på stationen sittandes med en krycka bredvid sig, jag bara "NÄ, LÄGG AV!" och det första hon sa va "jag trillade i en trappa, och jag va NYKTER FAKTIKST" haha! Åh guud vad jag längtar till lördag!
Nej, nu ska jag plugga lite, så jag skriver lite mer senare!


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar