söndag 28 februari 2010

Hejhej, hemskt mycket hej!

Ledsen att det inte blev något bloggande igår men jag hade helt enkelt inte tid, tjejerna gick vid halv tolv kanske sen pratade jag i telefon med Nicholas och satt vid datan lite och sen somnade jag faktiskt. I vilket fall som helst så hade vi kul igår, vi fyra tjejer är fortfarande lika knäppa, sjuka och barnsliga som vi va i sjuan, åttan och nian haha! Men det är så det ska va. Fast det enda vi gjorde igår var att ära ungefär, hmm... inte så bra kanske! Men nej, det va träääävligt! Idag va det tänkt att jag skulle jobba, men jag va bara på jobbar i en halvtimme hehe! Varför? Jo, nu ska jag berätta!! När jag kom till jobbat så var allting bra, som vanligt, och såhär. Sen efter 5 minuter så släcktes hela caféet ner, och vi kunde inte göra nånting haha! Och vem tror ni får skulden, jo JAG! Dom skojade i och för sig bara haha. Men ja, så jag fick åka hem igen, sjukt onödigt men men. Så fort det händer något på jobbet är det alltid jag som får skulden, för att jag är minst av alla haha. Så nu sitter jag hemma igen och ska faktiskt plugga lite! (Y)
Lovar att vara bättre på att blogga idag, och alla andra dagar. Tyvärr har jag inga bilder sen igår, annars hade jag gärna visat! :)


Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar