torsdag 25 februari 2010

Redan 20 inlägg höhö!

Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt blev jag helt utflippad! Fick jättemycket energi i kroppen nu, det är nog mina dunder-mega-choklad-muffins, och mina nya super-duper-jeansshorts! JAPP, det blev ett par nya jeansshorts på HM och det BLEV muffinsbakning också, jättetrevligt ju! (Y) BAJStrevligt som mamma skulle sagt! Mohehöha! Ni ser, detta blir inget seriöst inlägg. Ni som känner mig väl vet vilken sida av mig som är framme nu! Sitter i soffan och kollar på tv med översköttsenergi, funderar på att busa med Alfons lite, varken mamma eller Henrik är hemma så ingen kan säga till mig att lugna ner mig hehe (A) Alfons ligger och sover, kul att busa med han då!!!
Vi hörs seeeeeeen snyggingar och fulingar (ja, jag vet inte vem som läser min blogg ju)


Ciao! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar