torsdag 25 februari 2010

En allmänt tråkig torsdag!

Vilken tur jag har som har världens gulligaste kompisar som förgyller min vardag lite när vädret är så tråkigt och grått! Träffade Nathalie och Johanna idag på stan och fikade, Johanna fyller nämligen 18 år imorgon den lilla skitungen :) Det blev en mysig fika på Espresso House i alla fall. Efter det traskade jag hemåt och nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra nu.. Funderar på om jag ska gå ner till Caroli och prova jeansshortsen på HM, men då kommer jag bara köpa dom och jag ska inte köpa några kläder förrens jag fått min lön och mitt studiebidrag! Eller om jag ska baka, jag är inte sugen på något, bara sjukt sugen på att baka haha! Ikväll tror jag att jag ska fila ner naglarna lite till i alla fall, dom känns fortfarande långa!
Imorgon blir det träning och ta det lugnt som gäller! Vi hörs senare :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar