onsdag 24 februari 2010

Mysig dag!


Som jag sa igår, jag skulle inte hinna blogga så mycket idag, detta blir förmodligen det enda inlägget idag :) Det har vatt en riktigt mysig dag idag. Jag har vatt på Nova med Nathalie och Mathilda, fast jag köpte faktiskt ingenting! Vi hade mysigt i alla fall. Efter det åkte jag hem snabbt, för att sedan åka och bygga mina naglar :) Det blev bra och jag är riktigt nöjd, ni ser bilden ovan! Fast jag ska fila ner dom litegrannm, tyckte att dom blev lite långa och helt vanluga saker som att gå på toa till exempel är helt komplicerat haha! Men mamma säger att man vänjer sig, och det gör man väll :) Nöjd blev jag i alla fall. Så denna dagen har varit jättebra! Lovar att jag ska blogga mer imorgon hehe...

Nu ska jag gå sista rundan med Alfons, min tur idag, sen ska jag fila naglarna, jippie! (Y)

Godnatt på er så hörs vi imorgon :)


detta inlägget va jättejobbigt att skriva!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar