tisdag 23 februari 2010

It's Complicated

Nu har jag kommit hem från bion och vi såg It's Complicated, den va faktiskt riktigt rolig, skrattade högt flera gånger. Maria tyckte också den va bra, så det va bra! Innan bion åt vi på Graffiti Café, det va gott, jättelängesen jag åt bakad potatis! Filmen handlade om en tjej, eller kvinna, som va skiljd från sin man, och tillsammans hade dom tre barn. 10 år efter skiljsmässan träffas dom i New York och den här mannen är då gift med en annan tjej, men ha och hans gamla fru har en liten affär där som fortsätter utan att deras barn vet om det, som händer det en massa roliga saker. Jag kan rekomendera den i alla fall :)
Tänkte krypa ner i sängen strax och kolla på tv, är rätt trött efter träningen idag hehe (A) Imorgon kommer jag däremot inte hinna blogga så mycket, först ska jag till Nova med Nathalie och Mathilda och efter det ska jag direkt och bygga mina naglar, längtar!!
Men jag bloggar imorgon så fort jag får tid.

Godnattpuss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar